Call Center « VoIP Provider – Iristel Moldova

Opțiuni cozi

opțiuni cozi cum să faci bani grozavi

Nu poate fi achiziţionată separat. Pentru că apelul rămâne pe Broadfone, acesta este memorat şi sunt înregistrate detaliile pentru raport. Supervizorii pot utiliza Apelul Instantaneu de grup pentru a apela toţi agenţii dintr-un grup de Opțiuni cozi.

opțiuni cozi unde puteți câștiga bani online

Interfaţa principală este aceeaşi atât pentru agenţi cât şi pentru Supervizori. Unele opţiuni sunt disponibile doar pentru Supervizori. Recepţia Automată- poate fi folosită pentru a direcţiona apelanţii către grupul corect de agenţi cum ar fi Vânzări sau Suport Tehnic.

În Dynamics Customer Service, cozile sunt containere utilizate pentru a stoca ceva ce trebuie să fie finalizat sau ce necesită o acțiune, de exemplu, finalizarea unei opțiuni cozi sau închiderea unui caz. Cozile pot fi utile în: Întocmirea unei liste centralizate cu lucrări în așteptare care au nevoie de atenție Sortarea activităților după tip sau după persoanele atribuite pentru a le finaliza Utilizați cozile pentru a clasifica și a prioritiza activitățile și cazurile. Puteți efectua clasificarea bazându-vă pe: Produse sau servicii diferite Abonament de niveluri diferite clienți obișnuiti, premium Diferite categorii de activitate Zone diferite În mod implicit, o coadă este creată, pentru fiecare utilizator și echipă, în Dynamics Customer Service.

Iristel poate mări capacităţiile unui call center prin faptul că permite agenţiilor să fie răspândiţi geografic. Aceştia pot prelua apeluri de acasă, dintr-un sediu satelit sau direct pe mobil.

Vă rugăm să consultați condițiile de rezervare

Interfaţa simplificată a Broadfone permite agenţilor să răspundă direct şi complet apelurilor directe mai repede mărind productivitatea şi îmbunătăţind nivelul satisfacţiei apelantului.

Raportare şi Monitorizare Broadfone suportă nevoile de raportare a mediilor de orice mărime de la statistici de performanţă de baza pentru agenţi şi cozi prin intermediul Web Portalului Broadfone şi al rapoartelor trimise pe email până la cereri avansate de rapoarte şi monitorizare în timp real al Agenţilor şi al Cozilor folosind clienţi desktop.

opțiuni cozi ce înseamnă token

Clienţii care înainte nu aveau acces la detalile apelurilor intrate pot acum să facă previziuni ale cerinţelor de personal pentru a prelua volumul anticipat de apeluri iar call center-urile pot maximiza satisfacţia clienţiilor folosind rapoarte care le permit să-şi folosească agenţii în mod eficace şi să monitorizeze Indicii Cheie de Performanţă pentru cozile lormonitorizând în acelaşi timp şi costurile.

Altele, disponibile atât agenţilor cât opțiuni cozi supervizorilorarată activitatea apelantului, opțiuni cozi ar fi rata abandonului convorbirii şi timpul mediu de răspuns, timpul de aşteptare şi durata apelului.

Idei amenajare mobila living 2021 - Birou incorporat in biblioteca pentru lucrul de acasa